Glee cast - Temporada 2 ( part 2 )

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Glee cast - Temporada 2 ( part 2 )

Mensaje  Admin el Mar Abr 02, 2013 5:34 pm

SOMEBODY TO LOVE




LETRA

Can anybody find me somebody to love?

Each morning I get up I die a little
Can barely stand on my feet
(Take a look at yourself)Take a look in the mirror and cry
Lord what you're doing to me
I have spent all my years in believing you
But I just can't get no relief Lord
Somebody (somebody) ooh somebody (somebody)
Can anybody find me somebody to love?

I work hard (he works hard) everyday of my life
I work till I ache my bones
At the end (at the end of the day)
I take home my hard earned pay all on my own
I get down (down) on my knees (knees)
And I start to pray (praise the Lord)
Till the tears run down from my eyes
Lord somebody (somebody) ooh somebody (please)
Can anybody find me somebody to love?
(He wants help)

Every day - I try and I try and I try -
But everybody wants to put me down
They say I'm goin' crazy
They say I got a lot of water in my brain
Got no common sense
I got nobody left to believe
Yeah - yeah yeah yeah
Ooh

Somebody (somebody)
Can anybody find me somebody to love?
(Anybody find me someone to love)
Got no feel I got no rhythm
I just keep losing my beat (you just keep losing and losing)
I'm OK I'm alright (he's alright)
Ain't gonna face no defeat
I just gotta get out of this prison cell
Some day I'm gonna be free Lord

Find me somebody to love find me somebody to love
Find me somebody to love find me somebody to love
Find me somebody to love find me somebody to love
Find me somebody to love find me somebody to love
Find me somebody to love find me somebody to love
Somebody somebody somebody somebody somebody
Find me somebody find me somebody to love
Can anybody find me somebody to love
Find me somebody to love
Find me somebody to love
Find me somebody to love
Find me find me find me
Find me somebody to love

Somebody to love
Find me somebody to love...

........................................................................................................................

TAKE ME OR LEAVE ME




LETRA

Every single day
I walk down the street
I hear people say
"baby's so sweet"
Ever since puberty
Everybody stares at me
Boys - girls
I can't can't help it baby

So be kind
Don't lose your mind
Just remember that
I'm your baby

Take me for what i am
Who i was meant to be
And if you give a damn
Take me baby or leave me
Take me baby or leave me

A tiger in a cage
Can never see the sun
This diva needs her stage
Baby - let's have fun!
You are the one i choose
Folks'd kill
To fill your shoes
You love the limelight too, baby

So be mine or
Don't waste my time
Cryin' - "honeybear -
Are you still my my my baby?"

Take me for what i am
Who i was meant to be
And if you give a damn
Take me baby or leave me

No way can i be what i'm not
But hey -
Don't you want your girl hot!
Don't fight -
Don't lose your head
'cause every night
Who's in your bed?
Who's in your bed?

That's it!
The straw that breaks my back
I quit
Unless you take it back
Women
What is it about them?

Can't live -
With them -
Or without them!
Take me for what i am
Who i was meant to be
And if you give a damn
Take me baby or leave me
Take me baby
Or leave me
Guess i'm leavin'
I'm gone!

........................................................................................................................

I KNOW WHAT BOYS LIKE




LETRA

Boys, boys
He you wanna know something?
Boys, boys
Boys like girls
I know what boys like
I know what guys want
I know what boys like
I've got what boys want
Uh huh, uh huh, uh huh
I know what boys like
I know what guys want
I seem them looking (looking)
I make them want me
I like to tease them
And they want to touch me
I never let them
I know what boys like
I know what guys want
I know what boys like
Boys like, boys like me
I got my cat moves
That so upsets them
Zippers and buttons
Fun to frustrate them
They get so angry
Like pouty children
Denied their candy
I laugh right at them
I know what boys like
I know what guys want
I know what boys like
I've got what boys want
Uh huh, uh huh, uh huh
I know what boys like
I got what boys want
I know what boys like
Boys like, boys like, boys like me
I think you're special
I might let you
You're so much different
I might let you
There's no one like you
I might let you
Or would you like that?
I might let you
Sucker!
Boys, b-b-boys
Boys, b-b-b-boys
G-g-g-g-got what boys want
G-g-g-got
I know what boys like
I know what guys want
I know what boys like
I've got what boys want
Uh huh, uh huh, uh huh
I know what boys like
I got what boys want
I know what boys like
Boys like, boys like, boys like me
I know what boys like
I got what boys want
I know what boys like
Boys like, boys like, boys like me
Yeah, i know what boys like
Come on girls, you know what they like
It ain't no secret
I know what boys like
I know what guys want
I know what boys like
I've got what boys want
Uh huh, uh huh, uh huh

........................................................................................................................

SING




LETRA

Sing it out
Boy, you've got to see what tomorrow brings
Sing it out
Girl, you've got to be what tomorrow needs
For every time that they want to count you out
Use your voice every single time you open up your mouth

Sing it for the boys
Sing it for the girls
Every time that you lose it sing it for the world
Sing it from the heart
Sing it till you're nuts
Sing it out for the ones that'll hate your guts
Sing it for the deaf
Sing it for the blind
Sing about everyone that you left behind
Sing it for the world
Sing it for the world

Sing it out, boy they're gonna sell what tomorrow means
Sing it out, girl they're gonna kill what tomorrow brings
You've got to make a choice
If the music drowns you out
And raise your voice
Every single time they try and shut your mouth

Sing it for the boys
Sing it for the girls
Every time that you lose it sing it for the world
Sing it from the heart
Sing it till you're nuts
Sing it out for the ones that'll hate your guts
Sing it for the deaf
Sing it for the blind
Sing about everyone that you left behind
Sing it for the world
Sing it for the world

Cleaned up, corporation progress
Dying in the process
Children that can talk about it, living on the webways
People moving sideways
Sell it till your last days
Buy yourself a motivation, generation
Nothing, nothing but a dead scene
Product of a white dream
Am not the singer that you wanted
But a dancer
I refuse to answer
Talk about the past, sir
Wrote it for the ones who want to get away.

Keep running!

Sing it for the boys
Sing it for the girls
Every time that you lose it sing it for the world
Sing it from the heart
Sing it till you're not
Singing out for the ones that'll hate your guts
Sing it for the deaf
Sing it for the blind
Sing about everyone that you left behind
Sing it for the world
Sing it for the world

We've got to see what tomorrow brings
Sing it for the world
Sing it for the world
Boy you got to be what tomorrow needs
Sing it for the world
Sing it for the world.

........................................................................................................................

MY HEADBAND




LETRA

There you rest,
With all the rest of my accessories
On my night stand

You're red or yellow,
And like a good fellow

Sometimes you get lost in my mess
But when school girl
pigtails won't do
And I need to control my 'do
You're the only one
I can count on
My headband
You're my headband

Wrapped right
Around my melon
You're a product
Like Magellan.

........................................................................................................................

DON´T YOU WANT ME




LETRA

You were working as a waitress in a cocktail bar
When i met you
I picked you out, i shook you up and turned you around
Turned you into someone new
Now five years later on you're got the world at your feet
Success has been so easy for you
But don't forget it's me who put you where you are now
And i can put you back down too

Don't, don't you want me
You know i can't believe it when i hear that you won't see me
Don't, don't you want me
You know i don't believe you when you say that you don't need me
It's much too late to find, you think you've changed your mind
You'd better change it back or we will both be sorry

Don't you want me baby
Don't you want me, oh
Don't you want me baby
Don't you want me, oh

I was working as a waitress in a cocktail bar
That much is true
But even i knew i'd find a much better place
Either with or without you
The five years we have had have been such good times
I still love you
But now i think it's time i live my life on my own
I guess it's just what i must do

Don't, don't you want me
You know i can't believe it when i hear that you won't see me
Don't, don't you want me
You know i don't believe you when you say that you don't need me
It's much too late to find, you think you've changed your mind
You'd better change it back or we will both be sorry

Don't you want me baby
Don't you want me, oh
Don't you want me baby
Don't you want me, oh

Don't you want me baby
Don't you want me, oh
Don't you want me baby
Don't you want me, oh
(2x)

Don't you want me baby

........................................................................................................................

BLAME IT ( ON THE ALCOHOL )




LETRA

Blame it on the goose, gotcha feeling loose
Blame it on the 'tron, catch me in a zone
Blame it on the a-a-alcohol
Blame it on the a-a-alcohol

She said, she usually don't
But i know that she front
'cause shawty know what she wan't
She don't wanna to seem like she's easy

I ain't saying what you won't do
But you know what we're probably gon' do
What you been feenin' deep inside

Boy, what you drinkin'? gon' let it sink in
Here for the weekend, thinkin', we can
See where we could be if we press fast forward
Just one more round if your down, i'm fallin'

Fill another cup up, feelin' on your butt what
You don't even care now, i was unaware
How fine you was before
My buzz set in, my buzz set in

Blame it on the goose, gotcha feeling loose
Blame it on the 'tron, catch me in a zone
Blame it on the a-a-alcohol
Blame it on the a-a-alcohol

Blame it on the vodka, blame it on the henny
Blame it on the blue tap, got you feeling dizzy
Blame it on the a-a-alcohol
Blame it on the a-a-alcohol

Ooh see, she spilled some drink on me
And now i'm knowin' she tipsy
She put her body on me
And she keeps staring me right in my eyes

No tellin' what i'm gon' do
Baby, i would rather show you
What you been missin' in your life
When i get inside

Boy, what you drinkin'? gon' let it sink in
Here for the weekend, thinkin', we can
See where we could be if we press fast forward
Just one more round if your down, i'm fallin'

Fill another cup up, feelin' on your butt what
You don't even care now, i was unaware
How fine you was before
My buzz set in, my buzz set in

Blame it on the goose, gotcha feeling loose
Blame it on the 'tron, catch me in a zone
Blame it on the a-a-alcohol
Blame it on the a-a-alcohol

Blame it on the vodka, blame it on the henny
Blame it on the blue tap, got you feeling dizzy
Blame it on the a-a-alcohol
Blame it on the a-a-alcohol

Now to the ballas poppin' bottles
With they henny in they cups screamin'
Money ain't a thing, if it ain't throwin' it up in the sky
Hold your drinks up high

And to my independent ballas
Who can buy they own bottles
If you lookin' like a model
When them broke fellas holla, tell 'em, bye
Hold your drinks up high

You can blame it on the goose, gotcha feeling loose
Blame it on the 'tron, catch me in a zone
Blame it on the a-a-alcohol
Blame it on the a-a-alcohol

Blame it on the vodka, blame it on the henny
Blame it on the blue tap, got you feeling dizzy
Blame it on the a-a-alcohol
Blame it on the a-a-alcohol.

........................................................................................................................

ONE BOURBON , ONE SCOTH , ONE BEAR




LETRA

I wanna tell you a story,
about the house-man blues
I come home one Friday,
had to tell the landlady I'd-a lost my job
She said that don't confront me,
long as I get my money next Friday
Now next Friday come I didn't get the rent,
and out the door I went

One bourbon, one scotch, one beer
Well I ain't seen my baby since I don't know when,
I've been drinking bourbon, whiskey, scotch and gin
Gonna get high man I'm gonna get loose,
need me a triple shot of that juice
Gonna get drunk don't you have no fear
I want one bourbon, one scotch and one beer
One bourbon, one scotch, one beer

I ain't seen my baby since the night before last,
gotta get a drink man I'm gonna get gassed
Gonna get high man I ain't had enough,
need me a triple shot of that stuff
Gonna get drunk won't you listen right here,
I want one bourbon, one shot and one beer
One bourbon, one scotch, one beer

No I ain't seen my baby since a nigh' and a week,
gotta get drunk man so I can't even speak
Gonna get high man listen to me,
one drink ain't enough Jack you better make it three
I wanna get drunk I'm gonna make it real clear,
I want one bourbon, one scotch and one beer
One bourbon, one scotch, one beer (yeah!)
One bourbon, one scotch, one beer (come on now!)
One bourbon, one scotch, one beer.

........................................................................................................................

TIK - TOK




LETRA

Wake up in the morning feeling like p diddy (hey, what up girl?)
Grab my glasses, i'm out the door - i'm gonna hit this city (let's go)
Before i leave, brush my teeth with a bottle of jack
'cause when i leave for the night, i ain't coming back

I'm talking pedicure on our toes, toes
Trying on all our clothes, clothes
Boys blowing up our phones, phones

Drop topping, playing our favorite cds
Pulling up to the parties
Trying to get a little bit tipsy

Don't stop, make it pop
Dj, blow my speakers up
Tonight, imma fight
'til we see the sunlight ( x2 )
Tick tock, on the clock
But the party don't stop, no
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

Ain't got a care in world, but got plenty of beer
Ain't got no money in my pocket, but i'm already here
And now, the dudes are lining up cause they hear we got swagger
But we kick 'em to the curb unless they look like mick jagger

I'm talking about - everybody getting crunk, crunk
Boys trying to touch my junk, junk
Gonna smack him if he getting too drunk, drunk
Now, now - we go until they kick us out, out

Or the police shut us down, down
Police shut us down, down
Po-po shut us -

Don't stop, make it pop
Dj, blow my speakers up
Tonight, imma fight
'til we see the sunlight ( x2 )
Tick tock, on the clock
But the party don't stop, no
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

Dj, you build me up
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me

With my hands up
You got me now
You got that sound
Yeah, you got me

Dj, you build me up
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me

With my hands up
Put your hands up
Put your hands up
Now, the party don't start 'til i walk in

Don't stop, make it pop
Dj, blow my speakers up
Tonight, imma fight
'til we see the sunlight ( x2 )
Tick tock, on the clock
But the party don't stop, no
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

........................................................................................................................

DO YOU WANNA TOUCH ME ( YEAH )




LETRA

We've been here too long
Tryin' to get along
Pretendin' that you're oh so shy
I'm a natural ma'am
Doin' all I can
My temperature is runnin' high

Cry at night
No one in sight
An' we got so much to share
Talking's fine
If you got the time
But I ain't got the time to spare
Yeah

Do you wanna touch? (yeah)
Do you wanna touch? (yeah)
Do you wanna touch me there? where?
Do you wanna touch? (yeah)
Do you wanna touch? (yeah)
Do you wanna touch me there? where?
There? yeah

(Yeah, oh yeah, oh yeah)
(Yeah, oh yeah, oh yeah)

Every girl an' boy
Needs a little joy
All you do is sit an' stare
Beggin' on my knees
Baby, won't you please
Run your fingers through my hair

My, my, my
Whiskey and rye
Don't it make you feel so fine
Right or wrong
Don't it turn you on
Can't you see we're wastin' time, yeah

Do you wanna touch? (yeah)
Do you wanna touch? (yeah)
Do you wanna touch me there? where?
Do you wanna touch? (yeah)
Do you wanna touch? (yeah)
Do you wanna touch me there? where?
There? yeah

(Yeah, oh yeah, oh yeah)

Do you? do you?
Do you? do you?

Do you wanna touch me?
Do you wanna touch me there?
Do you wanna touch me?
Do you wanna touch me there?

My, my, my,
Do you wanna touch me there?
Want you? touch me?
Como on! you get know want do it
Touch me there, yeah

My, my, touch me!
My, my, my, my, yeah
Touch me there! you know where!
Yeah, yeah, yeah, yeah

(Yeah, oh yeah, oh yeah)

You now where, yeah
Yeah.

........................................................................................................................

ANIMAL




LETRA

Here we go again, I kinda want to be more than friends
So take it easy on me, I'm afraid you're never satisfied
Here we go again, we're sick like animals, we play pretend
You're just a cannibal and I'm afraid I won't get out alive
No, I won't sleep tonight

Oh, oh, I want some more
Oh, oh, what are you waiting for?
Take a bite of my heart tonight

Oh, oh, I want some more
Oh, oh, what are you waiting for?
What are you waiting for?
Say goodbye to my heart tonight

Here we are again, I feel the chemicals kicking in
It's getting heavy and I want to run and hide
I want to run and hide
I do it every time, you're killing me now
And I won't be denied by you, the animal inside of you

Oh, oh, I want some more
Oh, oh, what are you waiting for?
Take a bite of my heart tonight

Oh, oh, I want some more
Oh, oh, what are you waiting for?
What are you waiting for?
Say goodbye to my heart tonight

Hush, hush, the world is quiet
Hush, hush, we both can't fight it
It's us that made this mess
Why can't you understand?

Whoa, I won't sleep tonight
I won't sleep tonight
Here we go again

Oh, oh, I want some more
Oh, oh, what are you waiting for?
Take a bite of my heart tonight

Oh, oh, I want some more
Oh, oh, what are you waiting for?
What are you waiting for?
What are you waiting

Here we go again, oh, oh
Here we go again, oh, oh
Here we go again, oh, oh
Say goodbye to my heart tonight

Oh, oh, I want some more
Oh, oh, what are you waiting for?
What are you waiting for?
Say goodbye to my heart tonight

........................................................................................................................

KISS




LETRA

You don't have to be beautiful to turn me on
I just need your body, baby, from dusk 'til dawn
You don't need experience to turn me on
You just leave it all up to me
I'm gonna show you what it's all about

You don't have to be rich to be my girl
You don't have to be cool to rule my world
Ain't no particular sign I'm more compatible with
I just want your extra time and your kiss

You got to not talk dirty, baby, if you wanna impress me
You can't be too flirty, mama, I know how to undress me
I want to be your fantasy, maybe you could be mine
You just leave it all up to me, we could have a good time

You don't have to be rich to be my girl
You don't have to be cool to rule my world
Ain't no particular sign I'm more compatible with
I just want your extra time and your kiss
Yes, oh

I think I wanna dance
Gotta, gotta
Little girl Wendy's parade
Gotta, gotta, gotta

Women, not girls, rule my world, I said they rule my world
Act your age, mama, not your shoe size
Not your shoe size, maybe we could do the twirl
You don't have to watch Dynasty to have an attitude
You just leave it all up to me, my love will be your food

You don't have to be rich to be my girl
You don't have to be cool to rule my world
Ain't no particular sign I'm compatible with
I just want your extra time and your kiss.

........................................................................................................................

LANDSLIDE




LETRA

I took my love and I took it down
I climbed a mountain and I turned around
And I saw my reflection in the snow-covered hills
Well the landslide brought me down

Oh, mirror in the sky
What is love
Can the child within my heart rise above
Can I sail through the changing ocean tides
Can I handle the seasons of my life

Well, I've been afraid of changing 'cause I built my life around you
But time makes you bolder
Children get older
I'm getting older too
Well...

Well, I've been afraid of changing 'cause I built my life around you
But time makes you bolder
Children get older
I'm getting older, too
Well I'm getting older too

So, take this love and take it down
Yet if you climb a mountain and ya turn around
And if you see my reflection in the snow-covered hills
Well the landslide brought me down
And if you see my reflection in the snow-covered hills
Well maybe...
Well maybe...
Well maybe... the landslide will bring you down.

........................................................................................................................

AFTERNOON DELIGHT




LETRA

Gonna find my baby, gonna hold her tight
Gonna grab some afternoon delight
My motto's always been 'when it's right, it's right'
Why wait until the middle of a cold dark night?
When everything's a little clearer in the light of day
And we know the night is always gonna be there any way
Thinkin' of you's workin' up my appetite
Looking forward to a little afternoon delight
Rubbin' sticks and stones together makes the sparks
ingite
And the thought of lovin' you is getting so exciting
Sky rockets in flight
Afternoon delight
Afternoon delight
Afternoon delight
Started out this morning feeling so polite
I always though a fish could not be caught who wouldn't bite
But you've got some bait a waitin' and I think I might try nibbling
A little afternoon delight
Sky rockets in flight
Afternoon delight
Afternoon delight
Afternoon delight
Please be waiting for me, baby, when I come around
We could make a lot of lovin' 'for the sun goes down
Thinkin' of you's workin' up my appetite
Looking forward to a little afternoon delight
Rubbin' sticks and stones together makes the sparks
ingite
And the thought of lovin' you is getting so exciting
Sky rockets in flight
Afternoon delight
Afternoon delight
Afternoon delight
Afternoon delight!

........................................................................................................................

MYSERY




LETRA

Oh yeah
Oh yeah
So scared of breaking it
That you won't let it bend
And I wrote two hundred letters
I will never send
Somehow it is cut so much
Deeper then they seem
You'd rather cover up
I'd rather let them be
So let me be
And I'll set you free

I am in misery
There ain't nobody
Who can comfort me
Why won't you answer me?
The silence is slowly killing me
Girl you really got me bad
You really got me bad
Now I'm gonna get you back
Gonna get you back

Your salty skin and how
It mixes in with mine
The way it feels to be
Completely intertwined
Not that I didn't care
It's that I didn't know
It's not what I didn't feel,
It's what I didn't show
So let me be
And I'll set you free

I am in misery
There ain't nobody
Who can comfort me
Why won't you answer me?
The silence is slowly killing me
Girl you really got me bad
You really got me bad
Now I'm gonna get you back
Gonna get you back

You say your faith is shaken
You may be mistaken
You keep me wide awake and
Waiting for the sun
I'm desperate and confused
So far away from you
I'm getting there
Don't care where I have to go

Why do you do what you do to me, yeah
Why won't you answer me, answer me yeah
Why do you do what you do to me yeah
Why won't you answer me, answer me yeah

I am in misery
There ain't nobody
Who can comfort me
Why won't you answer me?
The silence is slowly killing me
Girl you really got me bad
You really got me bad
I'm gonna get you back
Gonna get you back.

........................................................................................................................

ONLY CHILD




LETRA

You've got just one egg
You're not going to make an omelette
Flying just one way
You're not going to make a jet set

Sister, brother, wherefore are thou?
No need for bunk beds in my bedroom, now

Oh, damn you, dads
Why did you settle for only me?
I'm an only child
More than enough for them, but not enough for me

Only child, only child, only child

The only berry on my family tree.

........................................................................................................................

BLACKBIRD




LETRA

Blackbird singing in the dead of the night
Take these broken wings and learn to fly
All your life
You were only waiting for this moment to arise.

Blackbird singing in the dead of the night
Take these sunken eyes and learn to see
All your life
You were only waiting for this moment to be free.

Blackbird fly, Blackbird fly
Into the light of the dark black night.

Blackbird fly, Blackbird fly
Into the light of the dark black night.

Blackbird singing in the dead of the night
Take these broken wings and learn to fly
All your life
You were only waiting for this moment to arise
You were only waiting for this moment to arise
You were only waiting for this moment to arise.

........................................................................................................................

TROUTY MOUTH




LETRA

Guppy face,
trouty mouth

Is that
How people's lips look
Where you come from
In the South?

Grouper mouth,
Froggy lips

I love sucking
On those salamander lips
Want to put a fish hook
In those lips so cherry red

If you tried hard enough,
You could suck a baby's head.

........................................................................................................................

BIG ASS HEART




LETRA

My girl went to the doctor
'Cause her heart had palpitations

Said, "Cut the carbs"
Or else she'd end up
Pushin' up carnations

She stepped up on the scale
And the doctor said,
"Oh, Lordy!
"If you don't drop
a few, girl, you won't make it
past age forty."

My girl said, "Hey, looky on that fancy X ray chart."
Said the doctor, "Holy hell, that's one GD
big-ass heart."

I'm tellin' you, my friend,
My girl's got a big-ass heart.
When she shops for groceries
That heart gets its own damn cart

That big-ass heart
Can pump two tons
Of love through her chest,
And then sit down and win
A lovin' pie-eating contest

I love that big-ass heart
So much I think it isn't fair
Like how your heart
Won't pay me back
For breaking all my chairs

So sick with love,
I think I'm coming down with rickets
When that big-ass heart flies coach
It has to pay
For two plane tickets

Oh, that big-ass heart...
Oh, that big-ass heart...

........................................................................................................................

HELL TO THE NO




LETRA

Mama said get your ass out of bed
I said hell to the no
Said wash your grandma's nasty head
I said hell to the no
They tried to take away my tots
I said hell to the no
Yeah, 'cause I'm the one that calls the shots
And I say hell to the no

Try to make me change my weave
Well I got something up my sleeve
It's a whole lot of

Woah, oh, oh, oh, oh
Hell to the no-no, no-no, no-no, no-no
I said
Woah, oh, oh, oh, oh
Hell to the no-no, no-no, no-no, no-no

I'm not trying to diva out
But this shows gotta stop so shout

Woah, oh, oh, oh, oh
Hell to the no-no, no-no, no-no, no-no

Tell me I should eat my wheaties, you know what
Hell to the no (Hell to the no)
Tell me I'll come down with diabetes
Hell to the no (Hell to the no)

Try to make me change my eats
But baby that just isn't me
I'm a whole lot of

Woah, oh, oh, oh, oh
Hell to the no-no, no-no, no-no, no-no
I said
Woah, oh, oh, oh, oh
Hell to the no-no, no-no, no-no, no-no

I'm not trying to diva out
But this shows gotta stop so shout

Woah, oh, oh, oh, oh
Hell to the no-no, no-no, no-no, no-no

Take me you can leave me but I won't ever change
If you don't like the rules don't play my game
Talk to me to get R-E-S-P-E-C-T, but if I don't, it's all in me

Woah, oh, oh, oh, oh
Hell to the no-no, no-no, no-no, no-no
I said
Woah, oh, oh, oh, oh
Hell to the no-no, no-no, no-no, no-no

I'm not trying to diva out
But this shows gotta stop so shout

Woah, oh, oh, oh, oh
Hell to the no-no, no-no, no-no, no-no

I'm not trying to diva out
But this shows gotta stop so shout

Woah, oh, oh, oh, oh
Hell to the no-no, no-no, no-no, no-no

Awe, hell to the no...

........................................................................................................................

CANDLES




LETRA

The power lines went out
And I am all alone
But I don't really care at all
Not answering my phone
All the games you played
The promises of you made
Couldn't finish what you started
Only darkness still remains

Lost sight
Couldn't see
When it was you and me

Blow the candles out
Looks like a solo tonight
I'm beginning to see the light
Blow the candles out
Looks like a solo tonight
But I think I'll be alright

Been black and blue before
There's no need to explain
I am not the jaded kind
Playback's such a waste
You're invisible
Invisible to me
My wish is coming true
Erase the memory of your face

Lost sight
Couldn't see
When it was you and me

Blow the candles out
Looks like a solo tonight
I'm beginning to see the light
Blow the candles out
Looks like a solo tonight
But I think I'll be alright

One day you will wake up
With nothing but you're sorrys'
And someday you will get back
Everything you gave me

Blow the candles out
Looks like a solo tonight
I'm beginning to see the light
Blow the candles out
Looks like a solo tonight
But I think I'll be alright.

........................................................................................................................

RAISE YOUR GLASS




LETRA

Right right, turn off the lights,
We gonna lose our minds tonight,
What's the deal yo?
I love when it's all too much,
5 am turn the radio up
Where's the rock and roll?

Party Crasher,
Penny Snatcher,
Call me up if you a gangsta
Don't be fancy, just get dancy
Why so serious?

So raise your glass if you are wrong,
In all the right ways,
All my underdogs,
We will never be, never be anything but loud
And nitty gritty, dirty little freaks
Won't you come on and come on and raise your glass,
Just come on and come on and raise your glass

Slam slam, oh hot damn
What part of party don't you understand,
Wish you'd just freak out
Can't stop, coming in hot,
I should be locked up right on the spot
It's so on right now

Party Crasher,
Penny Snatcher,
Call me up if you a gangsta
Don't be fancy, just get dancy
Why so serious?

So raise your glass if you are wrong,
In all the right ways,
All my underdogs,
We will never be, never be anything but loud
And nitty gritty, dirty little freaks
Won't you come on and come on and raise your glass,
Just come on and come on and raise your glass
Won't you come on and come on and raise your glass,
Just come on and come on and raise your glass

(My glass is empty, that sucks)

So if you're too school for cool
And you're treated like a fool
You can choose to let it go
We can always, we can always,
Party on our own

So raise your
So raise your glass if you are wrong,
In all the right ways,
All my underdogs,
We will never be, never be anything but loud
And nitty gritty, dirty little freaks
So raise your glass if you are wrong,
In all the right ways,
All my underdogs,
We will never be, never be anything but loud
And nitty gritty, dirty little freaks
Won't you come on and come on and raise your glass,
Just come on and come on and raise your glass
Won't you come on and come on and raise your glass for me
Just come on and come on and raise your glass for m.

........................................................................................................................

GET IT RIGHT




LETRA

What have I done
Wish I could run
Away from this ship going under
Just trying to help
Hurt everyone else
Now I feel the weight of the world
Is on my shoulders

What can you do
When your good isn't good enough
And all that you touch tumbles down
Cause my best intentions
Keep making a mess of things
I just wanna fix it somehow
But how many times will it take
Oh how many times will it take
For me to get it right
To get it right

Can I start again
With my faith shaken
Cause I can't go back and undo this
I just have to stay and face my mistakes
But if I get stronger and wiser
I'll get through this

What can you do
When your good isn't good enough
And all that you touch tumbles down
Cause my best intentions
Keep making a mess of things
I just wanna fix it somehow
But how many times will it take
Oh how many times will it take
For me to get it right

So I throw up my fist
Throw a punch in the air and
Accept the truth that sometimes life isn't fair
Yeah I'll send out a wish
Yeah I'll send up a prayer
And finally someone will see
How much I care

What can you do
When your good isn't good enough
And all that you touch tumbles down
Oh my best intentions
Keep making a mess of things
Just wanna fix it somehow
But how many times will it take
Oh, how many times will it take
To get it right, to get it right.

........................................................................................................................

LOSER LIKE ME




LETRA

Yeah, you may think that I'm a zero
But, hey, everyone you wanna be
Probably started off like me
You may say that I'm a freakshow (I don't care)
But, hey, give me just a little time
I bet you're gonna change your mind

All of the dirt you've been throwin' my way
It ain't so hard to take, that's right
'Cause I know one day you'll be screamin' my name
And I'll just look away, that's right

Just go ahead and hate on me and run your mouth
So everyone can hear
Hit me with the worst you got and knock me down
Baby, I don't care
Keep it up and soon enough you'll figure out
You wanna be
You wanna be
A loser like me
A loser like me

(Cory Monteith/Finn)

Push me up against the locker
And hey, all I do is shake it off
I'll get you back when I'm your boss
I'm not thinkin' 'bout you haters
'Cause hey, I could be a superstar
I'll see you when you wash my car

All of the dirt you've been throwin' my way
It ain't so hard to take, that's right
'Cause I know one day you'll be screamin' my name
And I'll just look away, that's right

Just go ahead and hate on me and run your mouth
So everyone can hear
Hit me with the worst you got and knock me down
Baby, I don't care
Keep it up and soon enough you'll figure out
You wanna be
You wanna be
A loser like me
A loser like me
A loser like me

Hey, you, over there
Keep the L up-up in the air
Hey, you, over there
Keep the L up, 'cause I don't care
You can throw your sticks, and you can throw your stones
Like a rocket, just watch me go
Yeah, l-o-s-e-r
I can only be who I are

Just go ahead and hate on me and run your mouth
So everyone can hear
Hit me with the worst you got and knock me down
Baby, I don't care
Keep it up and soon enough you'll figure out
You wanna be
You wanna be
A loser like me
A loser like me

Just go ahead and hate on me and run your mouth
So everyone can hear
Hit me with the worst you got and knock me down
Baby, I don't care
Keep it up and soon enough you'll figure out
You wanna be
You wanna be
A loser like me (A loser like me)
A loser like me (A loser like me)
A loser like me.

........................................................................................................................

ALL BY MYSELF




LETRA

When I was young
I never needed anyone
And making love was just for fun
Those days are gone
Livin'alone
I think of all the friends I've known
When I dial the telephone
Nobody's home

All by myself
Don't wanna be
All by myself
Anymore

Hard to be sure
Sometimes I feel so insecure
And loves so distant and obscure
Remains the cure

All by myself
Don't wanna be
All by myself
Anymore
All by myself
Don't wanna live
All by myself
Anymore

When I was young
I never needed anyone
And making love was just for fun
Those days are gone

All by myself
Don't wanna be
All by myself
Anymore
All by myself
Don't wanna live
Oh
Don't wanna live
By myself, by myself
Anymore
By myself
Anymore
Oh
All by myself
Don't wanna live
I never, never, never
Needed anyone.

........................................................................................................................

I FOLLOW RIVERS




LETRA

Oh i beg you, can i follow
Oh i ask you why not always
Be the ocean where unravel
Be my only, be the water and i'm wading
You're my river running high, run deep run wild

[chorus]
I i follow, i follow you deep sea baby
I follow you
I i follow, i follow you, dark boom honey
I follow you

He a message, i'm the runner
He's the rebel, i'm the daughter waiting for you
You're my river running high, run deep run wild

[chorus]
I i follow, i follow you deep sea baby
I follow you
I i follow, i follow you, dark boom honey

I follow you

You're my river running high, run deep run wild
I, i follow, i follow you deep sea baby,
I follow you
I, i follow, i follow you, dark boom honey,
I follow you
I, i follow, i follow you deeps sea baby,
I follow you
I, i follow, i follow you, dark boom honey,
I follow you

[repeat till end]
I, i follow, i follow you deeps sea baby,
I follow you
I, i follow, i follow you, dark boom honey,
I follow you.

........................................................................................................................

TURNING TABLES




LETRA

Close enough to start a war
All that I have is on the floor
God only knows what we're fighting for
All that i say, you always say more

I can't keep up with your turning tables
Under your thumb, I can't breathe

So I won't let you close enough to hurt me
No, I won't ask you, you to just desert me
I can't give you, what you think you gave me
It's time to say goodbye to turning tables
To turning tables

Under hardest guise I see ooh
Where love is lost, your ghost is found
I braved a hundred storms to leave you
As hard as you try, no I will never be knocked down

I can't keep up with your turning tables
Under your thumb, I can't breathe

So I won't let you close enough to hurt me
No, I won't ask you, you to just desert me
I can't give you, what you think you gave me
It's time to say goodbye to turning tables
To turning tables

Next time I'll be braver
I'll be my own savior
When the thunder calls for me
Next time I'll be braver
I'll be my own savior
Standing on my own two feet

I won't let you close enough to hurt me, no
I won't ask you, you to just desert me
I can't give you, what you think you gave me
It's time to say goodbye to turning tables
To turning tables
Turning tables, yeah
Turning ohh

........................................................................................................................

ANI´T NO WAY




LETRA

Ain't no way for me to love you
If you won't let me
It ain't no way for me to give you all you need
If you won't let me give all of me
I know that a woman's duty
Is to help and love the man
And that's the way it was for me

But how can I, how can I, how can I,
Give you all the things I can
If you're tying both of my hands

It ain't no way
It ain't no way
It just ain't no way baby,
Ain't no way baby
It ain't no way,
For you me to love you
If you won't let me

Stop trying to be someone you're not
Hard cold and cruel is a man
Who paid too much for what he got

And if you need me to love you
Say, say, you do
Oh my baby, baby, baby,
Don't you know that I need you.

it ain't no way
I tell you that it ain't no way
It ain't no way, it ain't no way baby, no
It just ain't no way, it show ain't no way
It ain't no way for me to love you
If you won't let me.

........................................................................................................................

I FEEL PRETTY / UNPRETTY




LETRA

I feel Pretty/ Unpretty.

I wish could tie you up in my shoes
Make you feel unpretty too
I was told I was beautiful
But what does that mean to you
Look into the mirror who's inside there
The one with the long hair
Same old me again today (yeah)

My outsides look cool
My insides are blue
Everytime I think I'm through
It's because of you
I've tried different ways
But it's all the same
At the end of the day
I have myself to blame
I'm just trippin'

You can buy your hair if it won't grow
You can fix your nose if he says so
You can buy all the make up
That M.A.C. can make
But if you can't look inside you
Find out who am I too
Be in the position to make me feel
So damn unpretty

I feel pretty,
Oh, so pretty,
I feel pretty and witty and bright!

Never insecure until I met you
Now I'm bein' stupid
I used to be so cute to me
Just a little bit skinny
Why do I look to all these things
To keep you happy
Maybe get rid of you
And then I'll get back to me (hey)

My outsides look cool
My insides are blue
Everytime I think I'm through
It's because of you
I've tried different ways
But it's all the same
At the end of the day
I have myself to blame
Keep on trippin'

You can buy your hair if it won't grow
You can fix your nose if he says so
You can buy all the make up
That M.A.C. can make
But if you can't look inside you
Find out who am I too
Be in the position to make me feel
So damn unpretty

I feel pretty,
Oh, so pretty,
I feel pretty and witty and bright!
And I pity
Any girl who isn't me tonight.

Oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh (oh)
Oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh (oh)

You can buy your hair if it won't grow
You can fix your nose if he says so
You can buy all the make up
That M.A.C. can make
But if you can't look inside you
Find out who am I too
Be in the position to make me feel
So damn unpretty

i feel pretty
but unpretty.

........................................................................................................................

I´VE GOTTA BE ME




LETRA[/size][/color][/font]

Whether I'm right or whether I'm wrong
Whether I find a place in this world or never belong
I gotta be me, I've gotta be me
What else can I be but what I am

I want to live, not merely survive
And I won't give up this dream
Of life that keeps me alive
I gotta be me, I gotta be me
The dream that I see makes me what I am

That far-away prize, a world of success
Is waiting for me if I heed the call
I won't settle down, won't settle for less
As long as there's a chance that I can have it all

I'll go it alone, that's how it must be
I can't be right for somebody else
If I'm not right for me
I gotta be free, I've gotta be free
Daring to try, to do it or die
I've gotta be me

I'll go it alone, that's how it must be
I can't be right for somebody else
If I'm not right for me
I gotta be free, I just gotta be free
Daring to try, to do it or die
I gotta be me.

........................................................................................................................

SOMEWHERE ONLY WE KNOW




LETRA

I walked across an empty land
I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet
Sat by the river and it made me complete

Oh! Simple thing where have you gone
I'm getting old and I need something to rely on
So tell me when you're gonna let me in
I'm getting tired and I need somewhere to begin

I came across a fallen tree
I felt the branches of it looking at me
Is this the place, we used to love
Is this the place that I've been dreaming of

Oh! Simple thing where have you gone
I'm getting old and I need something to rely on
So tell me when you're gonna let me in
I'm getting tired and I need somewhere to begin

So If you have a minute why don't we go
Talking about that somewhere only we know?
This could be the end of everything
So why don't we go
Somewhere only we know?
(Somewhere only we know)

Oh! Simple thing where have you gone
I'm getting old and I need something to rely on
So tell me when you gonna let me in
I'm getting tired and I need somewhere to begin

So If you have a minute why don't we go
Talking about that somewhere only we know?
This could be the end of everything
So why don't we go
So why don't we go

This could be the end of everything
So why don't we go
Somewhere only we know?
Somewhere only we know?
Somewhere only we know?

........................................................................................................................

AS IF WE NEVER SAID GOODBYE




LETRA

I don't know why I'm frightened
I know my way around here
The cardboard trees, the painted scenes, the sound here.
Yes a world to rediscover,
But I'm not in any hurry
And I need a moment.

The whispered conversations in overcrowded hallways,
The atmosphere as thrilling here as always
Feel the early morning madness
Feel the magic in the making
Why everything's as if we never said goodbye.

I've spent so many mornings
Just trying to resist you
I'm trembling now
You can't know how I've missed you,
Missed the fairy-tail adventures
In this ever-spinning playground
We were young together.

I'm coming out of make-up
The lights already burning,
Not long until the camera's will start turning
And the early morning madness
And the magic in the making...
Yes, everything is as if we never said goodbye.

I don't want to be alone that's all in the past,
This world's waited long enough,
I've come home at last!

And this time will be bigger,
And brighter than we knew it.
So watch me fly, we all know I can do it...
Could I stop my hand from shaking?
Has there ever been a moment with so much to live for?

The whispered conversations in overcrowded hallways,
So much to say not just today but always.
We'll have early morning madness.
We'll have magic in the making.
Yes, everything is as if we never said goodbye...
Oh, please don't ever ever make me say goodbye!

........................................................................................................................

BARBRA STREISAND




LETRA

uuuuu uuu uuu uuuuu uuu uuu uuuuu uuu uuu uuuuu uuu uuu

Barbra Streisand

uuuuu uuu uuu  uuuuu uuu uuu uuuuu uuu uuu uuuuu uuu uuu

Barbra Streisand

uuuuu uuu uuu uuuuu uuu uuu uuuuu uuu uuu uuuuu uuu uuu

Barbra Streisand

........................................................................................................................

BRON THIS WAY




LETRA

t doesn't matter if you love him, or capital H-I-M
Just put your paws up
'Cause you were born this way, baby

My mama told me when I was young
We're all born superstars
She rolled my hair, put my lipstick on
In the glass of her boudoir

"There's nothin' wrong with lovin' who you are"
She said, "'Cause He made you perfect, babe"
"So hold your head up, girl and you you'll go far,
Listen to me when I say"

I'm beautiful in my way,
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way

Don't hide yourself in regret,
Just love yourself and you're set
I'm on the right track, baby
I was born this way
(Born this way)

Ooo, there ain't no other way
Baby, I was born this way
Baby, I was born this way
(Born this way)
Ooo, there ain't other way
Baby, I was born this way
I'm on the right track, baby
I was born this way

Don't be a drag, just be a queen
Don't be a drag, just be a queen
Don't be a drag, just be a queen
Don't be!

Give yourself prudence and love your friends
Subway kid, rejoice the truth
In the religion of the insecure
I must be myself, respect my youth

A different lover is not a sin
Believe capital H-I-M (hey, hey, hey)
I love my life, I love this record and
Mi amore vole fe yah

I'm beautiful in my way,
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way

Don't hide yourself in regret,
Just love yourself and you're set
I'm on the right track, baby
I was born this way

Ooo, there ain't no other way

Baby, I was born this way
Baby, I was born this way
(Born this way )
Ooo, there ain't other way
Baby, I was born way
I'm on the right track, baby
I was born this way

( Queen ,
Don't be , Queen )

Don't be a drag, just be a queen
Whether you're broke or evergreen
You're black, white, beige, chola descent
You're Lebanese, you're orient
Whether life's disabilities
Left you outcast, bullied or teased
Rejoice and love yourself today
'Cause baby, you were born this way

No matter gay, straight or bi
lesbian, transgendered life
I'm on the right track, baby
I was born to survive
No matter black, white or beige
chola or orient made
I'm on the right track, baby
I was born to be brave

I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way

Don't hide yourself in regret,
Just love yourself and you're set
I'm on the right track, baby
I was born this way, yeah!

Ooo, there ain't no other way
Baby, I was born this way
Baby, I was born this way
(Born this way )
Ooo, there ain't other way
Baby, I was born this way
I'm on the right track, baby
I was born this way

I was born this way, hey!
I was born this way, hey!
I'm on the right track, baby ( x2 )
I was born this way, hey!
avatar
Admin
Admin

Mensajes : 56
Puntos gleeks : 2048
Fecha de inscripción : 01/12/2012

Ver perfil de usuario http://gleeksnd.foroslatin.com

Volver arriba Ir abajo

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.